KEÇE PRENSES TACI

Bütün kızlar prenses olmaya bayılırlar. Elif"i de doğum gününde prenses yapmaya karar verdim. Bunun en güzel yolunun ise prenses tacı takmak olduğunu düşündüm ve başladım keçeleri kesmeye.
İşte gördüğünüz gibi güzel bir prenses tacı çıktı ortaya.
 
 
Elif bu tacı doğum gününde taktı. Arkadaşları çok beğendiler. Aslında önceden aklıma gelse idi arkadaşlarına da birer tane yapardım.  Artık sonraki doğum gününde arkadaşlarına da yaparım. Prenses tacı yapmayı aklıma getiren hatta Elifin tacının kesiminde bana yardım eden Sesi ve Ben' e teşekkür ederim.
 
Kuzeni  Elif'in tacından istedi. Tabi Zeynep konu olunca akan sular durdu ve işe gelip kalan keçelerle bir tane de Zeynep e yaptım.
Zeynep'in tacı için pırıltılı taşlardan kalmadığı için kullanmadım. Eğer isterse daha sonra ekleyebilirim.
Elif'in tacını yaparken yapım aşamalarını fotograflayamamıştım. Gördüğünüz gibi 15*25 cm. ebatlarındaki keçemin üzerine şeklini çizdikten sonra özenle kestim. Daha sonra üzerine ekleyeceğim "Z" harfi ile süslemeleri kestikten sonra slikon ile yapıştırdım. Elif'in tacını yaparken iki kat keçe kullandım. Önce birinci katını kestikten sonra ikinci katını üzerine katlayarak çizdim ve ikinci katını kestim. İki katını tam bir biri üzerine denk getirmek gerekiyor.
 
 
Ve tabiki Ecrin'siz olmazdı. Ecrin bizim maskotumuz. Elif' in tacını yaparken görünce oda istedi, bende yaptım.
 
Bu keçe işi bağımlılık yapıyor. Gördüğünüz gibi Elif'e, Zeynep'e, Ecrin'e derken üç tane taç yaptım. Bakalım bundan sonra prenses olmak kime nasip olacak.