KEÇE KİTAP AYRACI


 
Yeniden Merhaba..
Hafta başından beri ofisten arkadaşım Müge ile birlikte büyük kızım Başak'ın doğum günü partisinde arkadaşlarına hediye etmek için hazırladığımız kitap ayraçlarını sizlerle paylaşmak istedim. Ben çok beğendim. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Bu çalışma boyunca desteğini esirgemeyen arkadaşım Müge'ye ve fikirleri ile destek veren Tülay'a sonsuz sevgilerimi iletiyorum. Yaptığımız çalışmalardan sadece kalpli olanın yapım aşamalarını yayınlıyorum.

İşte kalpli kitap ayracımızın yapım aşamaları: 
 



















Gördüğünüz gibi önce kalplerimizi ve üzerine yapıştırmak üzere çiçeklerimizi kesiyoruz. Daha sonra hayalet ip ile kalplerimizi dikiyoruz. Diktiğimiz kalplerin üzerine kestiğimiz çiçekleri yapıştırıp kurdele ile kalplerimizi birleştirdiğimizde ayracımız hazır hale geliyor.
 
 
                                        Keyifli kitap okumalar diliyoruz.   Şimdilik bu kadar..

                                               Diğer keçe çalışmalarımı ise buradan
                                               Baykuş Figürlü Keçe Kitap Ayracı
                                               Ayıcıklı Keçe Kitap Ayracı
                                               Kuş Figürlü Keçe Kitap Ayracı
                                               Kurbağa, Panda ve Kedi Figürlü Keçe Kitap Ayracı  görebilirsiniz.